Financieel Administratief Medewerker


📍

Locatie: De Meern,

Midden-Nederland 


🕓

16 - 24 uur

(Dagen in overleg)



💶

€ 2500- 3500, afhankelijk van welke ervaring jij meebrengt 

🏷️

Administratie

Deze vacature delen


Wat ga je doen als je bij ons werkt?

Je ondersteunt de Financieel administrateur en bent samen met hem verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op de financiele administratie

 

Jij zorgt er met de financieel administrateur voor dat alles soepel verloopt en met precisie gebeurt. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken.

In jouw functie pak je de volgende werkzaamheden op:


Wat ga je doen?

Crediteurenadministratie


  • Controleren van de inkoopfacturen en in de financiele administratie verwerken hiervan vanuit Blue10 (automatisch boekingsysteem
  • Verwerken van kas- en bankboekingen in Exact online
  • Beheer Clusterbetalingen van Mollie/Mondu/PayPal
  • Inplannen en verwerken van betalingsopdrachten
  • Maandelijkse betaling van de lonen


Debiteurenadministratie

  • Monitoren van openstaande facturen en bewaken van betalingstermijnen via ons programma Payt.
  • Versturen van betalingsherinneringen en aanmaningen.
  • Telefonisch en schriftelijk contact onderhouden met klanten over betalingen.
  • Signaleren van betalingsachterstanden en hierop acteren.


Overige financiële en administratieve taken


  • Ondersteunen bij maand- en jaarafsluitingen.
  • Ordenen en bijhouden van de financiële administratie.
  • Ondersteuning Financieel administrateur met hem beheren van het dagelijkse financiele proces

Met jouw precisie en proactieve houding zorg je ervoor dat de cijfers altijd kloppen en het financiële overzicht helder blijft!



Waar pak jij ons mee in? 📦

  • Je hebt minimaal opleiding niveau PD (Praktijk diploma boekhouden) of een administratief gerelateerde opleiding met boekhoudkundige ervaring
  • Je hebt minimaal 2-4 jaar ervaring in eenzelfde zelfstandige functie
  • Je kunt goed prioriteiten stellen
  • Je bent digitaal vaardig en hebt ervaring met administratieve systemen Exact of een vergelijkbaar boekhoud pakket)
  • Je bent communicatief sterk in woord en geschrift
  • Je woont op maximaal 30 minuten van de Meern.

Kunnen we je hiermee inpakken? 💶

  1. 💡 Uitdagende functie, ontwikkel jezelf & groei mee in een snelgroeiende organisatie.
  2. 🏢 Een open en collegiale werksfeer – samenwerken met een team van gedreven professionals.
  3. 🍻 Vrijdagmiddagborrels & teamuitjes – plezier maken hoort erbij! We hebben een eigen Profi-kroeg
  4. 💪 Gebruik maken van onze eigen Profi Sportschool – gezond lichaam, scherpe geest.
  5. 🎁 €250 bonus als je een nieuwe collega aandraagt – en nog eens €250 na hun proeftijd.
  6. 📈 Kansen voor groei & ontwikkeling – trainingen, cursussen en doorstroommogelijkheden.
  7. Mogelijkheden gebruik te maken van fietsregeling
  8. Reiskosten
  9. Prestatiebonus 13e maand


Wij zijn enthousiast, hardwerkend en ondernemend. Samen streven we elke dag naar de tevredenheid van honderden klanten. Als nieuwkomer word je met open armen ontvangen in onze Profipack-familie.

Solliciteren?

Bij Profipack ziet er zo uit:

Je sollicitatie is verstuurd: Spannend! 📤✨

Je ontvangt zo snel als mogelijk reactie van ons. 

Uitnodiging voor een gesprek 📨😊

We zijn erg enthousiast en willen graag met je in gesprek .

Wachten ⏳🤞 

Na intern overleg krijg je zo snel als mogelijk een terugkoppeling. 

Yes: Welkom bij de Profipack familie 🎉👋🤗

We willen je graag toevoegen aan ons team en hopen dat je nog even blijft plakken.


Is jouw interesse gewekt?

Ben jij die Financieel Administratief Medewerker die bij ons past? Solliciteer nu! We kijken ernaar uit om te ontdekken hoe jij ons team kunt versterken.


Vragen? Neem contact op met HR@profipack.nl


📅 De sluitingsdatum van deze vacature is 28 maart 2025

⚠️ Acquisitie? Niet nodig! Als we hulp nodig hebben, weten we jullie te vinden.


Share by: